Zaaddag

12-10-2014 08:48

Gisteren heb ik zoals op elke zaterdag gezeilt en ben naar scouting gegaan ;). 

 

Nu was er een opkomst met 4 groepen tergelijk :3.

Ergens later op de dag glijdt mijn vriendin uit in de modder en loopt een random gast haar uit te lachen, ik zeg tegen hem: ''Jij bent echt draad zeg.''

Hij: ''Uhh oke?''

Ik: ''Ja jij weet niet wat het betekend hea?''

Hij: ''Uhh.. Nee..''

 

Later aan het eind van de dag bij de sluiting staat hij dicht bij de vlaggenmast en als bijna iedereen stil is roep ik: ''DRAAD!'' 

Die gast kijkt me aan en moet kei en keihard lachen.

En daar stond ik dan, terwijl hij zei: ''Heb je droge kleren mee?''.

Jullie kunnen wel raden wat daarna gebeurde.

Ik ging NIET het water in HA!

 

En dat hoefde ook niet want het had de hel dag geregend xD.